Prima pagină > Politica > ce sa facem, ce sa facem? vai vai nu iese lumea la vot! ce sa facem ce sa facem?

ce sa facem, ce sa facem? vai vai nu iese lumea la vot! ce sa facem ce sa facem?

Va gasesc dupa doua zile la fel de inversunati precum v-am lasat.
Am sa-mi permit sa il ignor pe dl ionel, nu de alta dar nu merita sa-mi pierd timpul ca sa il conving sa deschida ochii…In plus, dincolo de frustrarea sa, constat ca i s-a implinit dorinta si nu a castigat psd-u’. (a castiga, in viata parlamentara inseamna a obtine 50%+1 voturi). Dl ionel a ramas sa se lupte cu morile sale de vant, ca nu s-au dus romanii la vot. Ii urez sa traiasca sanatos 100 de ani si sa se lupte in continuare pentru cresterea prezentei la vot a romanilor!
Dupa doua zile superbe, petrecute pe partiile din Predeal, revin acasa pentru a constata ca nimcnicia si mojicia clasei politice nu s-a schimbat peste doua zile si doua nopti. (surprinzator ar fi fost invers:) ).
Asadar a castigat Dreapta, cu peste 50% din voturile exprimate. (Sau cum spunea Khris “Fratilor am invins!”)
DAR CELOR DIN PNL SI PDL, deopotriva, NU LE PASA!
Au revenit la negocierile lor marunte si la discutii care sunt mult sub cele purtate de fiica-mea la gradinita cu colegii ei: Nu il vreau pe ala, sa nu vorbim cu ala, eu nu ma joc cu celalalt ca imi ia jucariile! samd.
Esenta acestui scrutin este: romanii au votat Dreapta! Putea sa ia psd-u’ 49,9%, Dreapta a luat 50,1%. Dar Dreptei nu ii pasa!
Vorbim de democratie? In ce democratie un partid cu 18%, invitat la guvernare, pune conditii?
Reprezinti pe cei care te-au vrut in Parlament, “Intri si joci”! Fara conditii, fara imfatuare, vara vendeta, doar cu gandul ca poti intoarce alegatorilor respectul pe care ti l-au aratat.
Dar nu, tu esti pe cai mari, fara tine nu se poate si atunci trebuie sa arati lumii cine esti.
Dar cine esti? Tu care ai obtinut 26-29% in colegiul in care ai candidat (si stim cum ti-ai ales colegiul)? Cine te mandateaza pe TINE sa negociezi?
Asta este nesimtirea pe care unii si altii cu argumente sau injurii ne-au indemnat sa o votam!
Ne vedem peste doua – trei luni la anticipate! Si atunci eu am sa spun
: DE DATA ASTA NU VOTEZ, pentru ca: 1…, 2…, 3… . Iar unii or sa ma injure numindu-ma in fel si chip!

Iar pentru alesii nostri…:

Dragi alesi (sau culesi de pe liste, de la caz la caz),
Daca vreti sa iasa lumea la vot apucati-va de treaba!
Dati un semnal ca vreti sa schimbati ceva si peste patru ani veti avea legitimitatea mult dorita (pana acum doar trambitata). Aplecati-va asupra problemelor tarii si uitati de interesele meschine ale voastre si de cele interesate ale “sponsorilor” vostri!
Aplecati-va urechea la lucrurile pentru care va injura azi romanii si dati dovada de servilism fata de acestia!:
Daca nu stiti, va injura pentru ca pierd o zi pana la granita cu Ungaria, plecand din Bucuresti pe orice traseu,
… Va injura ca in loc sa faceti autostrazi puneti camere radar pe singurele drumuri practicabile,
… va injura ca in lipsa unor conditii normale de circulatie rutiera mor oameni nevinovati,
… va injura ca nu ati renuntat la girofarurile de pe tuaregi,
… va mai injura ca va balacariti la televizor in prime-time in loc sa va suflecati manecile si sa va puneti pe treaba!
(Apropo stiati ca jumatate dintre romanii care au votat, au votat dreapta? Faceti voi o struto-camila si iar va vor injura romanii!!!)
… va injura ca va declarati de dreapta si luati masuri de stanga,
… va injura ca in fata unei crize economice majore voi va bateti pe o ciosvarta marunta,
… va injura…,
Asadar faceti ceva si pentru romani!
Caci ei au facut! V-au votat! chiar si lipsind de la vot, ei tot v-au votat!

Categorii:Politica
  1. 12/12/2008 la 15:22

    Uite! Eu am 120 de kile. Nevasta-mea are 60. Cu toate astea, suntem egali. Dup regula ta, eu ar trebui sa iau 66,66% dintre deciziile care privesc familia, iar nevasta-mea numai 33,33%.

    Am mai vazut si ca esti insurat, asa ca sti ca si la un raport de 1/2, chiar si de 1/3, nevasta poate sa fie foarte bine sefa familiei.

    Chestia in familie functioneaza bine ca ne iubim si avem incredere unul in celalalt. As putea sa spun, fara probleme, ca ea este sefa guvernului nostru. Dar avem un guvern.

    Daca ar fi sa ma insele, de exemplu, as putea abuza de cele 60 de kile in plus pe care le am. daca as insela-o, ea ar putea cu cele numai 60 de kile ale ei sa ma trimita cu cele 120 ale mele la mama dracului.

    Increderea este foarte, foarte importanta. si daca erau 40% si 10%, tot era nevoie de incredere.

    Asta mai ales daca cele 120 de kilograme ale mele sunt facute furand din banii familiei si indopandu-ma singur la McDonalds.

  2. mtlk
    12/12/2008 la 16:15

    da daca in aceasta ecuatie intra si soacra cu 55 de kile ale ei? si mai intra si aia mica cu 22 de kile?
    se fac aliante neasteptate:
    1. sotul cu soacra-sa si cu fiica-sa vs. sotia; (sotia pleaca la o prietena)
    2. sotul cu fiica vs. mama cu soacra; (sotul cu fiica pleaca in parc)
    3. sotul cu fiica-sa si cu sotia vs. soacra; (tineretul pleaca la mare, soacra schimba pe otv).
    etc. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

