Prima pagină > Politica > amintiri din copilaria democratiei romanesti. Volumul III, „ei cu ei si noi cu ei…”

amintiri din copilaria democratiei romanesti. Volumul III, „ei cu ei si noi cu ei…”

Ma aia grija si pe mine acum!
Dupa ce mi-am calcat cuvantul (imi vine sa-mi bag capul intre urechi de rusine) si m-am dus la vot, ca m-a speriat dl ionel ca daca nu ma duc ii invit practic pe psd-isti sa imi  impoziteze excesiv salariul, constat ca n-am rezolvat nimic.

Desi poporul a votat Dreapta, psd-istii tot vin la guvernare. Au intors-o domnii ca la Ploiesti, cum ca romanii au votat pentru cei din Opozitie, asta dupa ce partidul aflat 4 ani in opozitie s-a aflat practic in ultimii 2 la guvernare iar partidul care s-a aflat la guvernare a facut in ultimii doi opozitie. Na ca nici eu nu mai inteleg ce-am scris… Da’ asta doar pentru ca sunt eu natang si nu inteleg ce s-a intamplat pe scena politica. (sic 🙂 !)

Sobolanii liberali au parasit corabia de frica matrozului, lasandu-i pe fratii lor vitregi fara partener de discutii. Discursul, luat in gura de toti cei treziti cu voie sau fara de voie „purtatori cu vorba” ai partidului, este ca Marinelu’ vrea sa transforme tara in Republica Prezidentiala si ei nu isi vor putea impune programul de guvernare! Asta in conditiile in care, din cate stiu eu Parlamentul nu s-a desfiintat. Dar poate ca functioneaza degeaba, atata timp cat suspenda Presedintele doar pentru incalcari inchipuite ale Constitutiei, iar liberalii par sa stie asta si sa o recunoasca prin atitudinea lor !

Se pare ca Manivelu i-a sters la fund pe baronetii social democrati prin toaletele Palatului Parlamentului, si pentru ca hartia a fost moale si le-a creat senzatii placute, acestia au votat in majoritate, in cel mai statutar for al celui mai democratic partid, sa-i pupe mana Celui Mai Dintai Carmaci pentru propasirea neamului romanesc! Lasand abia acum la o parte demagogia, in aceasta acalmie interesata dinaintea furtunii si in lipsa oricaror tinte, nedefinite inca, pentru tragerea cu tunul logoreic, cativa lideri pesedisti chiar par coerenti si bine intentionati. Iti vine sa te intrebi „ce am avut cu bietii oameni de i-am tinut pe tusa 4 ani?” dar iti aduci aminte brusc de aroganta lui Bombonel si a gastii lui si te lasi pagubas.

Iar azi a mai ramas doar ca Milut Cel Cuminte Ca Un Baiat De Popa sa vina in fata poporului si sa anunte cu vocea sa sfioasa ca impreuna cu partenerii social-democrati au luat decizia retrimiterii tarii in democratia de acum 18 ani, cea cu 80% majoritate in Parlament, si scutieri tineri si frumosi, pentru a scoate tara din viitoarea criza care bate la usa…

Norocul nostru este ca avem eliberat in vale un lider neinfricat si osteni hamesiti, iar generalii valiumieni sunt odihniti de cand nu mai trebuie sa urce scarile in Palatul Parlamentului, numai buni sa reconstituie Batalia de la Costesti, asa doar de amorul artei!

S-ar putea ca maine sa il vedem si pe Matroz la stirile serii invitandu-ne la tepe in Piata Victoriei sau la corturi in Piata Universitatii!

Categorii:Politica
  1. 12/12/2008 la 14:49

    Mutulica, pana acum, vrem – nu vrem, am avut de ales intre FSN si FSN. Nu cred ca ne intoarcem, de fapt nici nu am depasit faza de acum 18 ani.

    Sincer, Basescu a avut dreptate cand a zis acum patru ani ca saracii romani trebuie sa aleaga dintre doi comunisti. Eu nu inteleg insa de ce votanti necomunisti sunt pacaliti de mascarada presedintelui.

    Eu pe anticomunisti nu ii inteleg. Pe bune. iliescu deja nu mai prezinta nici un pericol, nici o insemnatate.

    Nu stiu de ce nu aud vorbindu-se de libertatile civile, libertatile economice. Nu inteleg de ce justitia se mieaza cu procurorii, cand ar trebui sa fie mii de sentinte date de judecatori.

    In rest, ai dreptate, poate mai putin in ceea ce-i priveste pe sobolanii liberali. Fara voturile simpatizantilor liberali, Traian Basescu era doar un primar. Ei au fost cei inselati, nu invers.

    Inca una si ma duc: fata de acum 4 ani, PNL si PSD si-au pastrat procentele de alegatori. PD a crescut de trei ori. PRM si PNG s-au dus. Nu intelege nimeni ca cei care votau PRM acum voteaza PD? Ce i-a atras pe astia? Mesajul european? Haida-de!

  2. mtlk
    12/12/2008 la 23:09

    Am postat in amintiri…volumul II, o vorba spusa in noaptea de dupa alegeri din 2004: Mai au o sansa!
    Ei bine si in 2008 au mai avut o sansa! Nu a fost vointa pentru fructificarea ei, ba mai mult totul s-a redus la orgolii meschine.
    Ca toti se trag din FSN, e drept… si ii numeri pe degete pe cei care nu se trag din pcr!
    Despre denumirile date personajelor mele din acest post… incerc sa fiu si eu „subtil” 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

