Prima pagină > Ha, ha, hahalerelor > eu sunt melku’ si nu vreau sa fii senatoru’ meu!

eu sunt melku’ si nu vreau sa fii senatoru’ meu!

senatoru-melcilor2

Mucea Martafoi, un alt aparator al neamului, purtator al acelorasi pantaloni de culoare maro pe care ii purtau razesii lui Stefan in ziua cand luptau cu necredinciosii, se prezinta deja senator de Ilfov, asta desi nu a dobandit calitatea deplina, in lipsa Juramantului ce se depune in prima zi in fata Camerelor reunite.
Chiar si asa, acest razboinic al luminilor de pe felinarele Piperei, se adresesaza deja institutiilor statului cu nesimtirea dobandita in timpul in care cara servieta lui nea’ Costachi (respect maestre!).
Spuneti-i va rog Mitocanului ca se poate adresa autoritatilor, facand uz de calitatea sa doar in cadrul formal al INTERPELARII!
Mi-e mila de bietii baieti de la circulatie, cand il vor opri pe martafoiul melcilor in trafic pentru vreo abatere!
Vae Victis!

Categorii:Ha, ha, hahalerelor Etichete:,
  1. 10/12/2008 la 22:00

    vad ca ai inceput sa te iei de guler cu cel mai blogger dintre bloggeri 🙂

  2. mtlk
    11/12/2008 la 09:19

    daaa,
    am avut „onoarea” sa-l cunosc acum mai bine de 10 ani.
    am fost surprins sa-i vad evolutia acum si constat ca sub aspect comportamental nu a invatat prea multe in timpul asta…
    s-a bagat doar in fata si cum se zice la mine in cartier „le-a luat ochii la fraieri”.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

