Prima pagină > Politica > despre decizii luate in cunostinta de cauza II

despre decizii luate in cunostinta de cauza II

Bai frate da’ chiar atata lipsa de originalitate n-am vazut de cand sunt!
Pai cand toata lumea spunea ca ne-a ajuns un Razgandeanu, poc-boc inca unul!!
N-ai cu cine ba, n-ai cu cine!

Cat or fi ciopartit pesedeii si pedeleii la ciolanu’ ala, pardon „Pactul pentru Romania” de l-au invins (securistii) pe Draga Stolo, numai ei stiu. Am vazut eu aseara ca Oprisan, Manivelu si alti cativa erau cu gura pana la urechi, timp in care pedeleii erau negri la fata si m-am gandit ca-s nebun eu. Da’ au vazut si baietii de la Cotidianul ca baronii radeau cu un ochi iar talibanii plangeau cu amandoi. Ba mai mult, a fost evident ca Oprisan se asezase strategic in spatele Prostanacului sa-i carpeasca o palma daca da vre-un semn de razgandenie!Cand azi am citit pe blogul lui Khris asa patanie si mai ales cand cu mari insistente am reusit sa vad pe Realitatea.net interviul celui in cauza mi-a fost clar:

NOI CU NOI SI EI CU EI si cu banii si cu fata frumoasa!

De apreciat atitudinea lui Draga Stolo ca nu a vrut sa fie partas la nemernicia politicienilor, dar ne ramane dator!

Daca chiar a vrut sa spuna nu HOTIEI, daca a vrut sa fie PREMIERUL ROMANILOR, daca nu a acceptat MOCIRLA, e dator sa ne spuna tot ce s-a intamplat in spatele usilor inchise! Trebuie sa ni-i arate pe politicieni in toata splendoarea nemerniciei lor!

Iar acestia ar trebui sa se duca in padure si sa nu mai iasa de acolo, IN VECII VECILOR!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

