Prima pagină > 1 > bagajele sunt in masina, copilul in portbagaj, plecam in vacanta!

bagajele sunt in masina, copilul in portbagaj, plecam in vacanta!

going-on-vacation3

bagajele sunt in masina, copilul in portbagaj, ce am uitat?

Aaaah!…

Tuturor celor care mi-au suportat umorile sarcasmul si frustrarile, in viata de zi cu zi sau pe blogul „care este”, va multumesc pentru intelegere si rabdare si va mai astept!

Va doresc Craciun Fericit si un An Nou imbelsugat!

La multi ani!

LATER EDIT: am uitat-o pe mami!

Categorii:1
  1. 31/12/2008 la 19:00

    La Multi Ani si sa comentam cu spor anul viitor 🙂

  2. 08/01/2009 la 13:21

    La multi ani!…
    zice eu,LaLOKA,care a fost in vizita pe blogul tau…care este,din poveste,nu-i poveste,e care este.:)) nu te-ai prins?nici eu….sunt dusa..cu gandul..acum ma dau cu placa….surfez pe partii….de la birou de aici:))

  3. mtlk
    08/01/2009 la 14:13

    Bine ai venit!
    Iti doresc partii inzapezite, cer senin si te mai astept, pe aici, la un vin fiert!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

