Prima pagină > 1 > da’ cu printipiile monsericule, cu printipiile ce ai facut?

da’ cu printipiile monsericule, cu printipiile ce ai facut?

Trebuie sa spun de la inceput ca Serban Huidu e mai pe sufletul meu decat Mircea Badea, si ca in cuplu cu Mihai Gainusa il consider mai haios decat pe Buzdugan cu Morar la un loc.

Cu toate acestea, n’am niciun respect si nici o compasiune pentru soferul Huidu.

Aflam azi, chiar de la Serbanica, dimineata la Kiss FM si mai spre pranz pe blog – http://www.serbanhuidu.ro/2009/huidu-infractorul-periculos/ ca tocmai a acordat un autograf pe un proces verbal de constatare a contraventiilor politistilor de la Politia Rutiera Brasov, in calitate de contravenient! Rog a se citi a ramas pieton pentru treizeci de zile, pentru „depasirea unei coloane aflata in miscare depasind marcajul longitudinal continuu de pe axul drumului”. Cu alte cuvinte dragul nostru Serbanica s-a inscris cu acte in regula la rubrica Realitatii TV – „Smecher din Romania”.

Asta, dupa ce i-am spus sa se astampere (ma rog i-am scris pe blog ca nu-mi raspunde la telefon de vreo cativa ani, ca l-am imprumutat cu cinspe mii pentru o saorma si nu mi i-a mai dat inapoi) spuneam ca i-am scris sa se linisteasca la inceputul lui decembrie, cand a repetat pe serpentinele dintre Babaranca si Cheia figura de care povesteste astazi.

Eeee, aici eu vad o problema de printipii, ca adica cum sa ceri respectarea legilor semenilor pe care ii propovaduiesti zilnic la radio si saptamanal la televizor, cand tu nu faci asta? Adica sa faci ce zice popa nu cum face popa?…Hmmm! Si ca sa confirme participarea la categoria sus-amintita, tot Serbanica are o problema cu politistii care vezi doamne stateau la vanatoare si au ceva cu vedetele care fiind persoane cunoscute sunt vinovate prin definitie! Nenicule, daca trei iti spun ca esti beat, (adica eu unul si cei doi politisti) te duci si te culci! De data asta ai meritat-o! Ca politistii brasoveni sau de mai stiu eu unde sunt rai, ca drumul era virajat si aveai vizibilitate, ca esti mai responsabil cand esti in masina cu copilul si cu sotia insarcinata, nu mai conteaza! Este o lege pe care nu ai respectat-o! Si te infurii impotriva celor pe care nu trebuie sa te infurii. Vrei sa schmibi ceva? Schimba marcajul aplicat pe acel sector de drum! Contesta decizia CNADNR de aplicare a marcajului longitudinal continuu pe acel sector de drum!

Acu tre’ sa recunosc sincer si eu, ca daca n’ar fi fost numele lui, care sper sa-mi creasca traficul la blog poate ca chiar as fi trecut peste intamplare.

LATER EDIT: Felicitari monsericule! Esti si vedeta in CANCAN: http://www.cancan.ro/2009-01-28/Huidu-si-sotia-insarcinata-sechestrati-de-politie-in-masina.html

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

