Prima pagină > 1 > nesimtire, indolenta, incompetenta, rea-vointa, spaga, ROMANIA TREZESTE-TE!

nesimtire, indolenta, incompetenta, rea-vointa, spaga, ROMANIA TREZESTE-TE!

plata_web_taxe6 Am primit azi o scrisoare din parte Domnului Primar! Imi multumeste pentru increderea pe care i-am acordat-o in vara lui 2008 cand si prin votul meu a fost reconfirmat in functia de Primar al Sectorului 6. Imi spune ca a incercat in ultimii 4 ani sa faca ce nu s-a facut in ultimii 30 si imi promite ca va mai face, dar ma roaga sa-mi platesc taxele si impozitele la bugetul local.

Si eu, ca un cetatean responsabil ma grabesc sa le platesc, mai ales ca criza economica mondiala bate si la usa sectorului nostru si n’as dori sa nu se realizeze vreo bucatica din planul pe care l-am votat odata cu primarul, din cauza ca am intarziat eu cu plata.

Suma nu e mare, impozitul pe batrana Dacie, 49 de lei, iar domnul primar mi-a scris ca-mi face si reducere, 3 lei, daca platesc pana la 31 martie, ca ar trebui plantate floricelele in parcurile sectorului si i-ar fi de mare trebuinta! Mda, trebuie sa ma grabesc!Da citesc pe pagina a doua si vad ca mai am o restanta de 133 de lei, din anii precedenti. Ups, cum dracu’ s-a’ntamplat!? Ma rog, platesc acum si-mi cer frumos scuze si promit sa nu se mai repete!

Eheee, acu-i acu! Cum platesc? Pai ma duc la ghiseu, la adresele indicate… Da, da’ n’am timp! Cand ajung, prin traficul de la Razoare, unde parchez cand ajung – ca data trecuta mi-a aruncat o doamna cu ghiveciul pe masina ca am parcat pe locul nepotului dansei, cum ma invoiesc la shefoo ca chestia asta dureaza, parca si data trecuta cand am fost era o coadaaaa, mai mare decat alea la nes Amigo de pe vremea lui Ciucecicu! Hopa stai ca mai scrie ceva: poti face plati online! M-am scos! La revedere trafic aglomerat, la revedere cozi, la revedere shefoo ci invoirea ta cu tot, la revedere ghiveci! Nu mai vreau sa va vad! Platesc online!

Iata cum:

„Plati Online

Pentru efectuarea platilor catre bugetul local prin Internet, un contribuabil trebuie sa parcurga urmatorii pasi: Sa se inregistreze ca utilizator al sistemului electronic de plata prin Internet la sediul Serviciului Public Pentru Finante Publice Locale, ocazie cu care va primi o parola de acces confidentiala si gratuita”.

Si acu va intreb eu: Sa nu ma apuc acum sa-mi murdaresc blogu, pentru prima data de cand l-am deschis, cu mascari si injurii la adresa Primarului Nesimtitului si a functionarilor incompetentilor, nesimtitilor, indolentilor, impertinentilor, spagarilor care intai se uita in traista si apoi, daca sunt nemultumiti, te trimit de la Ana la Caiafa. La ce dracu mai zici ca accepti plata online daca ma chemi sa stau la coada, la ghiseul unde ma asteapta o nesuferita de 100 de tone cu fundurile de borcan instalate pe nas sa-mi dai iuserneim si parola?

Ba cat adevar ne-a zis ala cu a lui „fireati ai dracu cu melcii vostri!”! (Respect Maestre! n’am gasit alta rima  formula de incheiere…).

  1. 28/01/2009 la 11:34

    din pacate povestea asta cu platile on line este f veche. prima data a aparut la platile on line pt amenzile auro… toata lumea se lauda cu un sistem care nu functiona. trecand peste asta propun sa vedem partea plina a paharului. mergi acum, stai la coada dupa care beneficiezi de parola respectiva si in anii viitori… moment in care vei scapa de cozi, ghivece si invoiri de la mai marii firmei. 🙂

  2. 02/02/2009 la 23:33

    Nu stiu cit mai trebuie sa treaca pina vom avea si noi un sistem in rind cu lumea…

  1. 12/02/2009 la 11:18

Lasă un răspuns

