Prima pagină > 1 > cine-i de vina?

cine-i de vina?

Azi mi s-a intamplat o chestie ciudata in trafic.

Ma aflam la volanul masinii mele, oprit primul la semaforul de la la intersectia Bd-ul Alexandru Averescu cu Bd-ul Marasti, pe banda intai. In stanga mea, pe banda a doua, se afla o alta masina. Stateam la rosu, stiti la mizeria aia de semafor care tine verde pana trec primele 4 masini si apoi se schimba in rosu. La un momentdat, printre cele doua coloane infiintate pe cele doua benzi ale bulevardului, dinspre Arcul de Triumf s-a strecurat un motociclist, care s-a oprit la acelasi semafor in dreptul meu. Un pic mai in spate, asa, cam la nivelul banchetei din spate a masinii mele… Da-l vedeam ca-i acolo si mai ales auzeam hrrrm-ul motorului.

S-a pus verde la semafor si am plecat!

Din urma, aud hrrrm-ul suparat al motocicletei si pe la jumatatea distantei intre Bd-ul Marasti si Bd-ul Ion Mihalache am fost ajuns din urma de aceasta. In dreptul meu, motociclistul a redus viteza si mi-a facut niste semne… Imi arata piciorul drept! M-am gandit ca l’oi fi atins cu aripa masinii pe genunchi si mi-am cerut scuze, scotand mana prin geamul portierei. Ne-am vazut fiecare de drum, pana la urmatorul semafor, unde l-am vazut pe motociclist frectionandu-si laba piciorului drept si atunci mi-am dat seama ca in momentul in care am plecat de la semafor, l-am calcat cu roata stanga spate pe laba piciorului drept.

Iar s-a pus verde si iar a plecat, in forja spre Podul Grant. Si eu dupa el, da’ mai incet si ingandurat…

Si acum stau si ma gandesc, s-a intamplat sau nu un accident rutier, in intelesul legii. Si daca da, ar fi trebuit sa-l raportez imediat la politie si sa nu schimb pozitia autovehiculului (vehiculelor)… Da’ ce sa le spun: ca victima a parasit locul accidentului?

Si cine e vinovat? Potrivit legii eu trebuia sa plec de pe loc, doar dupa ce ma asiguram ca nu pun in pericol alti participanti la trafic… Da’ dracu isi inchipuia ca motociclistii isi tin picioarele la semafor sub masinile altora? De ce nu si le pun in buzunare!?

Pe de alta parte si el trebuia sa stea in coloana, la semafor, pe o banda, in ordinea in care a ajuns… Am prieteni care au ramas fara permis ca au depasit coloane oprite la semafor sau in mers!

Ciudat!…

Categorii:1
  1. ankisha
    11/03/2009 la 22:43

    Pai daca ar sta in coloana, dupa toate masinile… ce sens ar mai avea sa circule cu motocicleta? La o adica asta e avantaju vehiculului pe doua rotil , ca ajungi mai repede la destinatie. Bine, in Bucuresti nu e de circulat cu motorete, pentru ca la noi nu a ajuns inca civilizatia. Noi avem o gandire inapoiata fata de italieni, francezi, etc, unde vezi foaarte putine masini. In rest, scutere, biciclete si cateva motociclete. Eu mi-as lua un scuter daca as avea cum sa circul cu el prin Bucuresti – ajungi mai repede la destinatie, consuma foarte putin, deci faci economie, polueaza mult mai putin… Dar acum mi se pare ca ti-o cauti cu lumanarea daca circuli pe 2 roti in Bucuresti 😀

  2. mtlk
    11/03/2009 la 23:12

    Da, dar…
    Legea spune ca vehiculele se opresc in coloana la semafor, in ordinea in care au sosit. Si spune vehicule si nu autoturisme sau camioane sau tractoare. Ceea ce, dupa parerea mea, e la fel de obligatoriu si pentru motoare si mopede!
    In alta ordine de idei, Bine ai revenit!
    Mi-au lipsit comentariile tale…

  3. 13/03/2009 la 02:44

    🙂 Pe mine m’a calcat odata barca pe picior :)) Dar, de fiecare data cind povestesc despre asta adaug ca trebuie sa fi fost chiar prost sa mi se fi intimplat asta :))

    Sper ca nu ai mustrari de constiinta. Legal sau nu, ceea ce a facut tembelul se cheama intii prostie.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

