Prima pagină > 1 > Am castigat! Am castigat! Uraaaaaa!

Am castigat! Am castigat! Uraaaaaa!

i-won-i-wonPe site-ul www.zimbrul.net, reteta publicata de mine „Ardei la tigaie” a fost desemnata reteta lunii!

Multumesc lu’ mama care mi-a insuflat gustul pentru „mancaruri ca la mama acasa”,

Multumesc lu’ soacra-mea care nu gateste „ca la mama acasa” fortandu-ma astfel sa gatesc singur, ce-mi place, si care nu ma incomodeaza prea tare nici la cumparaturi nici in bucatarie,

Multumesc lu’ fiica-mea si lu’ nevasta-mea ca nu se uita prea lung la ce le pun in farfurie, e drept la 3-4 ore distanta din momentul in care striga prima data „Tatiiii! Ne e foameeee!”,

Multumesc prietenilor care imi vin intotdeauna mancati in vizita,

si nu in ultimul rand multumesc lu’ Zimbrul si lu’ prietenii sai pentru ca au avut curajul sa incerce reteta mea! Macar la nivel declarativ…

Of! Sunt foarte emotionat!

Categorii:1
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

