Prima pagină > 1 > da-te’n mortii ma-tii dom’ profesor!

da-te’n mortii ma-tii dom’ profesor!

Aveti rabdare sa urmariti filmuletul de mai jos:

Un dom’ profesor de la Drobeta Turnu Severin isi ia elevul la bataie, pentru comportament nesportiv, inducandu-i cu palma atitudinea sportiva. Juniorul Drobetei, Ionut Ilie s-a amestecat de pe margine in imbulzeala de pe teren, insa  antrenorul Drobetei, Vasile Manescu  i-a aplicat cateva palme serioase peste cap elevului sau. (www.sport.ro).

America l-a concediat o data pe Bela Karoly de la carma echipei nationale de gimnastica, afland de metodele sale de antrenament: Batai si Infometare. Acuzatii privind folosirea unor asemenea metode au fost aduse de gimnastele lotului national al Romaniei si lui Octavian Belu.

Mie care poate v-am mai spus nu prea mi-a placut scoala, imi sunt inca vii in memorie diminetile de luni cand incepeam scoala cu palmele inrosite de aratatorul doamnei invatatoare Stepanov, pe motiv ca nu stiu ce dracu atitudine am avut!

Ca cu biciul educi needucatii si ca bataia e rupta din rai… M-as pune eu cu biciul pe aia care sustin asta si i-as duce in lovituri de par pana la portile raiului, sa-l coasa unde a fost rupt!

  1. adina
    29/05/2009 la 20:04

    Pe mine profu’ de mate, care rupea echere pe elevii lenesi, m-a luat de ureche destul de serios. Dupa ce a terminat am iesit din clasa trantind usa, spre uimirea generala… Nu stiu ce i-as face unui profesor care s-a atins de copilul meu.

  2. 29/05/2009 la 21:09

    ei bine draga Adina, doamna de care povesteam are acum 62 de ani si. din lipsa de personal. tocmai urmeaza „sa ia” o noua serie 1-4 din 15 septembrie. Norocul meu ca pupaza va incepe scoala la 15 septembrie anul viitor si o va rata pe dumneaei. Nu de alta dar…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

