Prima pagină > 1 > e mai mult decat evident: incepe sezonul protestelor in strada! da’ noi ce vina avem?

e mai mult decat evident: incepe sezonul protestelor in strada! da’ noi ce vina avem?

intrebam acum vreo luna si jumatate daca Romania va intra in faliment statal pana in Aprilie 2010. Ei bine imi sustin opinia si ramane sa vedem la primavara, dar e sigur, pana la alegerile din toamna lui 2009 Romania va intra intr-un sezon al fluierelor, sirenelor, talangilor si al huiduielilor protestatar greviste!

Au inceput politistii si judecatorii! Cel putin ei recunosc asta… Urmeaza alte categorii de salariati.

Ei bine, daca tot ne e dat sa ne sufocam pe stradutele care raman neocupate de protestatarii aflati in mars, n-am putea sa aratam putin respect fata de noi insine?

Cum?…

Inamicul in razboiul sustinut de protestatari este Guvernul si nu ceilalti amarati! Hai sa lovim in inamic si nu in femeile, batranii si copii vecinului de peste drum, cel la care te duci sa imprumuti o cana de zahar si zece lei de paine cu doua zile inainte de leafa!

Am eu parat intr-un proces de divort, viitor proprietar si administrator al unei firme ce nu se mai inmatriculeaza la Registrul Comertului sau chirias abuzat de proprietar, am eu vreo vina ca dumneavoastra domnilor judecatori urmeaza sa primiti salariul unei bibliotecare?

Am eu bolnav de reumatism, copil cu pojar sau femei gravida in luna a opta, am eu vreo vina, domnule doctor, ca Guvernul nu va fi in stare sa va plateasca salariul in noiembrie, asta ca sa poata sa vi-l plateasca inainte de Craciun?

Dar eu, domnule profesor, eu elevul Gigel dintr-a opta, ala micu’ care a spart geamul de la secretariat cu mingea, am eu vre-o vina ca v-au mintit niste politicieni nesimtiti, care azi sunt ministri si parlamentari in Coalitia la putere, si ca nu isi mai aduc nimic aminte?

Domnule politist, mi-au furat casetofonul din masina, si vecinul de la patru iar s-a imbatat si si-a batut nevasta si cei trei copii! Cum nu veniti? Sunteti in greva? Da’ ce v-am facut noi?

Hai oameni buni! Putin respect si decenta!

Nu pe noi trebuie sa va asmutiti naduful!

  1. 31/08/2009 la 21:20

    Da doamne, poate punem de o a doua revolutie. De data asta poate facem ceva calumea, cu ceva executii in piata publica.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

