Prima pagină > ma bag in seama > incepe scoala? nu dati cu rosii in mine! pun si eu o intrebare,…

incepe scoala? nu dati cu rosii in mine! pun si eu o intrebare,…

Vine incet-incet prima zi de scoala! Ca vine pe 15 sau pe 25 septembrie, cum vor unii, VINE!!!

Daca m-ati intreba pe mine elevul – ma rog fostul elev -, v-as raspunde ca as prefera sa vina pe 25! OCTOMBRIE!!! Nu de alta dar de fiecare data ma intrista gandul ca trebuie sa ma despart de distractia de peste vara de pe prundul Buzaului si de pe dealurile Ursoaiei si ca trebuie sa ma intorc la cele 5-6 ore de nemiscare in bancile scolii si celelalte 3-4 de pe scaunul biroului improvizat in dormitorul apartamentului de la etajul 4 din Bucuresti, unde trebuia sa-mi fac temele.

Daca m-ati intreba pe mine parintele, v-as spune ca as prefera sa vina pe 15! AUGUST!!! Nu de alta dar ma gandesc cu groaza la cele 4-5-6 ore pe care urmeaza sa le petreaca in nemiscare pe bancile scolii fiica mea si la lungile ore in care va trebui sa ne facem temele. SA NE FACEM(!) toti trei, pentru ca am realizat ca nu mai stim mai nimic din ce am invatat in multii ani de acum multi ani!

Lasind gluma la o parte, ma gandesc ca materia inghesuita acum in cele aproximativ opt luni de scoala s-ar putea parcurge mai lejer in zece luni. As spune ca ar fi mai putin obositor pentru copii (obosim noi adultii dupa -10 ore de munca dar’mite copiii) si ar fi mai putin stresant pentru parinti (ce faci cu copilul 3 luni vara, daca nu mai ai macar o pereche de bunici care sa-i tina pe banca in parc?).

Si poate ar fi si mai distractiv caci, nefiind foarte obositi, am putea petrece dupa-amiaza impreuna intr-un mod placut, la un tenis, la un strand sau la un film si o prajitura.

Voi ce ziceti?

P.S. Ideea nu imi apartine! Au pus-o in practica nemtii, ungurii, americanii si altii pe care ii dam de exemplu, cand vorbim despre invatamant performant…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

