Prima pagină > 1 > leapsa guerillei de dimineata

leapsa guerillei de dimineata

Umbla prin blogosfera o leapsa: un motiv pentru care l-as vota pe fiecae dintre cei patru candidati „importanti”. Am raspuns pe blogul lui dobro, de parca l-ar interesa… Dar cum ma stiti narcisist, am pus motivele mele si aici:

deci…

  • pe treienica l-as vota din romantism! mie mi-a placut Hemingway…
  • pe motanul prostanac l-as fi votat pana in vara din solidaritate ca a fost in state si eram mare fan al americii si americanilor. da’ de cand am fost si eu p’acolo si nu mi-a placut tre’ sa caut alt motiv. deci! l-as vota ca doar asa ar servi cina cu bunicuta la cotroceni in cantec de cucuvea si poate se implineste premonitia, odata pentru totdeauna.
  • pe crin l-as vota ca sa apuce si el sa ne spuna programul lui politic, nu de alta dar in discursurile pre-electorale nu prea apuca! pana termina sa spuna ce are de spus despre base se plictisesc reporterii si dau legatura inapoi in studio… (stiti voi: Andreea…).
  • pe doctor l-as vota ca nu stii cand ai nevoie de o operatie de apenticita de ceva… si e mai bine sa-l stiu departe de sala de operatie chiar si numai pentru urmatorii cinci ani.

Si ca sa-i parafrazez pe predecesorii mei mai destepti, va provoc!

Categorii:1
  1. 08/10/2009 la 23:22

    Are Bleen o replica foarte potrivita la leapsa asta: Pe Geoana, Crin si Oprescu nu i’as vota nici mort.

  2. 09/10/2009 la 10:17

    ha!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

