Prima pagină > Politica > sa treaca mai repede!

sa treaca mai repede!

din pacate, lumea asta pe care o descrie asa cum o descrie Badragan, NU este normala!!! Si…, da, este isterica, lipsita de dialog sau plina de dialog al surzilor, lipsita de politete, inutila si ineficienta. si ne mananca noua zilele si ficatii!!!

se acuza unii pe altii, se injura si’si dau ..uie, isi fura simbolurile si imaginea, isi fura candidatii si alegatorii, isi azmutesc ziarele si televiziunile – unii pe altii, dau pomeni de unde n’au, se imbrancesc, isi arunca paharele cu apa unu’n ochii celuilalt, uita sa raspunda la salut pe strada, te acuza de politizarea sfintei zile de duminica, tiganca imputita, douajcinci de mii de euro, scutire de la rambursarea creditelor, medicamente prin posta, benzina mai scumpa cu 20% din cauza de acciza, amenzi si taxe mai mari, nominalizarea pentru functia de comisar UE pe probleme de agricultura, cine noi? cu agricultura facuta cu calul si caruta pe terenuri de 5 acri?

offf!… sa treaca mai repede!!!

…urmatorii 5 ani!

Categorii:Politica
  1. 20/10/2009 la 13:27

    Mersi de link. Mi’ar placea sa citeasca mai multa lume ceea ce am scris acolo, poate s’ar stringe mai multe minti care sa analizeze problema. Poate am reusi sa venim cu o teorie si o solutie care sa implice ceva mai mult decit asteptarea sa treaca.

    Ti’am raspuns si la mine.

  2. 20/10/2009 la 13:35

    tocmai mi-am facut testul propus lui treienica la interviul de ieri: http://www.politicalcompass.org/test si mi-a iesit ca’s libertarian de stanga (??? wtf?) asa ca pe mine nu trebuie sa ma luati in serios. Dar o solutie ar fi ca toti dar absolut toti cei vinovati de situatia de zilele astea sa plece si sa lase pe altii! adica TOTI!!! si cred ca pentru asta ar trebui sa ne mobilizam!

  3. 20/10/2009 la 14:30

    🙂 Hai ca ducem discutia pe doua fronturi 🙂 Ti’am raspuns si la mine din nou. Si io’s tot libertarian de stinga. Ti’am dat acolo si punctajele

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

