Prima pagină > Ha, ha, hahalerelor > cand n-au putut sa ne cucereasca, turcii ne-au ocolit!

cand n-au putut sa ne cucereasca, turcii ne-au ocolit!

Asa se face ca au batut cu tunurile si au ocupat cetatea Belgradului, a Budapestei si au asediat Viena, dar a trebuit sa se multumeasca cu faramitele scapate drept pesches de niste boieri ghiauri – tradatori .

I-am batut pe teren propriu – Rovine, Vaslui, Podul Inalt, Calugareni, i-am batut pe teren neutru – Kosovopolje, Vidin, Plevna si i-am batut la ei acasa – Constantinopole. I-am batut de i-am ascultat cu urechea in Ghencea i-am batut cu ceafa lui Piti pe Ali Samien, i-am batut iar pe la Bucuresti, i-am ocupat cu legiunile conduse de Lucescu Voda si ai sai Hagi si Popescu capitani de plai…

Ce sa mai… i-am cocosat pe unde i-am prins.

Dar acum, dar acum zisei eu cu glas sfarsit:

Dar acum s-a ispravit!

Iara Voi, voi epigonii, simţiri reci, harfe zdrobite,
Mici de zile, mari de patimi, inimi bătrâne, urâte,
Măşti râzânde, puse bine pe-un caracter inimic;
Clubul nostru: umbră, Nationala noastră: o frază;
În voi totul e spoială, totu-i lustru fără bază;
Ei credeau in sutul lor, voi nu credeti în nimic!

Un fleac, Fenerbahce si Galata ne-au ciuruit! Mai rau e ca de acum incolo ne vor cotropi mai des, cu mai mult tupeu si vor cere peschesu’ mai mare! Si sa va vad de unde-l dati… Din urna a 7a valorica???

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

