Prima pagină > Politica > basescu – acelasi sau altul?

basescu – acelasi sau altul?

raspund domnului Sever Voinescu, la intrebarea din titlu:

Sustin cu tarie ca la fel de vinovati de starea conflictuala din politica de azi si de dezbinarea dintre romani, sunt si membrii marcanti/de fatada ai pesede si PNL si domnul Basescu. Se pare ca sunt indreptatit sa cred asta din moment ce dl. Antonescu a declarat in aceasta dimineata in direct la Guerilla ca Traian Basescu a castigat doar cu voturile a cateva zeci de mii de romani. Dupa parerea mea domnul Antonescu nu realizeaza ca democratie inseamna mai mult 50%+1 sau 50%+70.000 decat 78%…100%. Dezamagitor!

Altfel, l-am votat pe presedinte pentru a lasa presa sa fie O PUTERE in stat! Adica sa spuna si sa dispuna ce sa spuna, nu sa-i fie impus de bani sau politica.

Mi-as dori ca domnul Basescu sa nu fie razbunator, mi-as dori sa votez PDL-ul si acesta sa castige alegerile din 2012 pentru ce va fi facut in acesti ani si nu pentru a nu-i vota pe unii sau pe altii.

Categorii:Politica
  1. 08/12/2009 la 13:43

    Am vazut ca te’ai dat si tu pe blog la Sever Voinescu. Ce misto ar fi ca oamenii astia chiar sa asculte astfel de mesaje. Primesc o multime de sugestii de bun simt. Am incercat si la liberali (la Mihai Voicu) si erau si acolo multe voci care sustineau idei interesante de care s’a ales praful. Le’am oferit si sprijin voluntar, tot degeaba. Uneori am senzatia ca sintem bagati in seama doar de dragul fidelizarii, daca nu chiar de dragul discutiei.

    Asta mi’a placut mie la Obama, faptul ca a ascultat, ca a tinut cont, ca a reprezentat cu adevarat niste oameni.

  2. 08/12/2009 la 13:58

    mda,…
    nu stiu cat mai „apleaca” urechea la popor, acu’ ca s-au vazut cu stampilele puse si buletinele de vot numarate :)!
    ma intristeaza insa mai tare cerbicia unora: http://steliadis.blogspot.com/2009/12/diaspora-fara-drept-de-vot.html, care imi pare ca le da apa la moara politicienilor!
    revenind la mesajul tau, cred ca ar fi timpul „sa se intoarca la popor” si imi aduc aminte ca intr-o noapte de decembrie 2004 spuneam si imi spuneam ca le-am mai dat o sansa! a doua dupa cea din ’96-2000; sa nu o risipeasca! acum au primit a treia sansa! ULTIMA!
    dupa asta vine cosul de gunoi al istoriei… in care ii vor arunca tot stampilele noastre!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

