Prima pagină > 1 > ce cauta Gheorghe si Bitman la Ministerul Finantelor? da’ cine’ntreaba?

ce cauta Gheorghe si Bitman la Ministerul Finantelor? da’ cine’ntreaba?

Deloc important faptul ca in cea mai inalta functie a Justitiei din Romania a fost aleasa o „tovarasa de sprijin”. Deloc important ca „alesii” nostri depun mii de amendamente la legea bugetului si se bate pentru mai multi bani pentru biserici cand somajul creste catre 10%. Deloc important ca ministrul dezvoltarii doreste sa dezvolte terenuri de golf cand noua ne trebuie canalizare, apa curenta, gaze si asfalt!

Setam standarde si spunem ca nu se cade ca Prsedintele Romaniei sa se plimbe cu Loganul, ca marimile ar trebui sa isi gaseasca fericirea la volanul altor marci si ca ar trebui sa le lase aceasta fericire marunt-loganeasca muncitorilor. Declansam revolutii ale bunului simt si dam sentinte de competenta sau incompetenta! Poate ar trebui sa-i bagam la puscarie chiar de maine pentru greselile pe care le vor face in noua slujba? Sau mai bine sa-i spanzuram in piata publica?

Stabilim nivele de fericire si conditii in care ai dreptul sa te consideri fericit. Cei care ragaie dupa ce au mancat mici, in piata sau la iarba verde, nu au dreptul sa fie fericiti pentru ca micii contin usturoi.

Cine suntem noi sa spunem ca cineva este sau nu este competent si pe ce criterii? Cineva spunea pe un alt blog ca aducerea la ministerul finantelor a lui Gheorghe si Bitman e o “sfidare a bunului simt”! Cine stabileste nivelul bunului simt? Cine garanteaza ca cel care stabileste nivelul bunului simt ESTE cu bun simt? Dar daca cel care impune nivelul bunului simt greseste si il seteaza mai jos de cat ar trebui sau asa de sus ca nu poate fi atins de 3/4 din populatie?

Important e ca Bitman si Gheorghe au fost promovati „pe pile” in functii inalte la Ministerul Finantelor caci, nu-i asa, sunt prieteni cu ministrul!

Oameni buni!
Cetatenii astia nici nu au gasit toate lifturile din cladirea ministerului!

Prea mult radicalism! Prea multa incrancenare!

Ei bine eu am alte standarde cand e sa-mi nivelez fericirea:

… mi-am cumparat prima masina in 1998, era o Dacie 1310, noua la acea vreme, in care ploua, nu intra caldura decat cand ieseai din Bucuresti si mergeai cu peste 90/ora si intra vantul prin chederele de la usi.
Acum,… conduc o Toyota Avensis, cu tot confortul pe care il poate oferi.
Cu toate acestea, afirm ca dupa ce am stat o jumatate de ora in trafic la pasarela de la Aeroportul Otopeni, la volanul Daciei si o jumatate de ora la Pasajul Baneasa, la volanul Toyotei, in ambele situatii cu niste crampe cumplite la stomac, imi este inca greu sa spun cand am fost mai fericit: cand am explodat intr-o toaleta dupa ce m-am dat jos din Dacie sau dupa ce m-am dat jos din Toyota?!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

