Prima pagină > Ha, ha, hahalerelor, jurnalisti si jurnalism > se stinge saracul prostanac… incet si singur!

se stinge saracul prostanac… incet si singur!

In toamna incercau sa ne convinga sa-l votam!,

acum ne zic „e bolnav saracul…”.

Fluturau in fata poporului „Proiectul German” si ii numeau prostituate, alcoolisti si drogati pe cei care nu credeau in acesta.

Astazi se retrag dupa fraze eschivante.

E trist ca trebuie sa zici: „v-am spus eu!”…

Da’ e placut!

Asadar:

V-am zis eu?

Ah!…

inca ceva: sa isi fi introdus psihotronicii coada si in mandatul lui „Emil cel invins de securisti”? Nu de alta da’ din ce am vazut aseara la Ursu si la Gabriela Stirea, se pare ca psihotronia e utilizata masiv si activ de servicii…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

