Prima pagină > 1 > petitie pentru demiterea primarului Oprescu

petitie pentru demiterea primarului Oprescu

Dragilor, Fratilor, Mosule,

Eu unul m’am saturat! M-am saturat de megalomania autostrazii suspendat-nerealizate,

m-am saturat de mersul melcacian-cotidian catre servici,

m-am saturat de nisipul ce-mi sare din plomba de pe monumentularhitectoniccenusepoateasfalta „Bulevardul Aviatorilor” in parbriz,

m-am saturat de zapada neagra de pe marginea strazilor Bucurestiului,

m-am saturat de cainii fara stapan ce sar sa ma muste de roata din fata a masinii!

Vreau schimbarea celui mai incompetent primar doctor din istoria de treijda ani a Bucurestiului (atat cat cunosc eu)

Hai sa facem ceva!

Orice!

Din ce in ce mai mult orice!

Later edit: Ha! Se intampla ceva!

Mai later decat later edit, pentru cei care sustin ca nu ar trebui sa ne mobilizam:

Nu, asta nu e o solutie, decat daca suntem masochisti!
Sau daca vrem sa relansam economia in Romania. Bagam la bani in piese de schimb si manopera la service pana creste PIB-u’!
Din pacate 🙂 nu putem inchide gura presei, asa ca trecem peste acest capitol. Dar trebuie sa-l pedepsim pe smecheras, preventiv pentru cei ce vor fi sa fie, sa stie ce ii poate astepta, si reactiv la bataia lui de joc fata de noi.
Lamentari de genul eu nu l’am votat, nu l’as vota, sa-l lasam sa vedem cat e de prost administrator nu ne ajuta!
Parerea mea!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

