Prima pagină > 1 > efectele din piata auto a aparitiei Duster-ului

efectele din piata auto a aparitiei Duster-ului

1. Lovitura dureroasa in plan financiar pentru piata second hand a suv-urilor si mai ales pentru firmele de leasing, reintrate in posesia suv-urilor Hyundai ca urmare a neplatii ratelor. Scoase la vanzare cu 70-100 de mii de kilometri la bord si cu preturi de 12-15.000 de Euro, Hyundai-urile Tucson si Santa Fe, cele care au beneficiat de vanzari record in 2006-2008 si pe fondul unor conditii prielnice de finantare,  vor trebui repozitionate sub aspectul pretului, daca proprietarii lor nu vor sa se inscrie cu acestea direct in programul Rabla.

2. Lovitura dureroasa pentru Sandero si Logan. La doar 4.000 de Euro diferenta de pret intre variantele de top ale modelelor amintite si varianta de baza spre cea medie a Dusterului, multi clienti vor aspira spre mai mult.

3. „Tun” in ce priveste vanzarile in Germania, Franta si Italia, tarile in care modelele precedente Dacia au batatorit cu succes, anii trecuti, calea Dusterului. Clientul neamt, francez sau italian, atent la ultimul euro-cent, va aprecia plusul din buzunar adus de Duster.

Anunțuri
Categorii:1 Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: