Prima pagină > ma bag in seama > Domnului Dinu Patriciu, cu drag…

Domnului Dinu Patriciu, cu drag…

Maestre,

in ciuda diferentelor dintre noi doi, macar de avere, constat ca nu faceti cu mult mai mult decat mine: dati frau liber frustrarilor, in mediul online!

Si eu am constatat si strigat incompatibilitatea principiilor clamatdedreapta emanate de boc-aroiu cu masurile populistangiste afisate; si eu am propavaduit investitiile in lumea mai-est-europeana-decat-a-noastra-dar-cu-aspiratii-la-fel-de-euro-atlantice; si eu am aflat si publicat cauzele crizei pe care o traversam. Dar toate intr-un anonimat umil!

Afisandu-va drept patrician potent, ati fi putut face mai mult decat mine!

Astfel incat va doresc „succesuri”, dar lasati, lasati, suntem satui!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

