Prima pagină > 1 > 9 ani

9 ani

9 ani a trebuit sa treaca, sa ne putem ridica privirile din pamant!

Pare ca nu au fost atat de grei nici cei zece ani negri ai nasterii democratiei emanate autentic sub pulpane patriarhaliliesciene…, pare ca nu au fost atat de umilitori nici cei patru ani la finalul carora „securistii m-au invins!”

Dar acum, s-a sfarsit!

El Insusi, de asta data fara fular si fara girofar, EL INSUSI s-a dus LA PUS-CA-RI-E!

Cand doua (de fapt patru) instante, in doua dosare diferite, pentru fapte diferite, te trimit la … puscarie, te duci! Din pacate, dupa greseli in guvernare si dupa decizii politice gresite, avem tendinta azi sa spunem: vai, saracul! refuzand sa recunoastem ca topaiam in toamna lui 2004 de bucurie ca am scapat de mitocan!

Daca deciziile acestea veneau in 2005-2006 mai eram asa milosi?

Cei mai grei ani…, dar ce mireasma are azi aerul pe care il tragem in piept!

 

 

Categorii:1
  1. 07/01/2014 la 18:23

    Ohoho! A trecut ceva vreme. Bine ai revenit. (intre timp am trecut la wordpress si am cam adormit si eu)

    La subiect, din pacate atmosfera e imbicsita de altii acum, nu prea ne putem bucura de disparitia unei duhori.

    MBadragan (pentru eliminarea confuziilor 😀 )

  2. 07/01/2014 la 20:06

    Bine v-am regasit!
    Pentru inlaturarea dubiilor, in aceasta perioada nu am fost unde este El Insusi acum ;)!
    M-am lenevit pe feisbuciuc. Pui o poza, dai un like, e mai light!

  3. 07/01/2014 la 21:25

    Mda, stiu senzatia, am picat si eu in aceeasi plasa. Eh… Plus, e nevoie de mai putina documentare 😀

  4. 07/01/2014 la 22:08

    Exact!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

