Prima pagină > 1 > Defectiune

Defectiune

Frau Merkel a suferit, saptamana trecuta, un accident la schi, folosind o pereche de schiuri produse in RDG, model ce nu se mai fabrica din… 1995 😦 !

Defect sunt eu ca am schimbat samsungu’ de 600 $ din 2011 cu ala de 600 € din 2013!

Categorii:1
  1. 09/01/2014 la 18:50

    Eu m-am lamurit de mult ca optim este sa cheltui sub nivelul cistigurilor si sa ma gindesc bine daca chiar am nevoie de lucrurile pe care sint tentat sa le cumpar.

  2. 09/01/2014 la 19:01

    Obiceiuri! Acum as fi dat un „like” comentariului tau, da’ n-am buton…, asa ca: like!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

