Prima pagină > 1 > hei, hei stiinta! hei, hei stiinta!

hei, hei stiinta! hei, hei stiinta!

stiintaLung, Ungureanu, Costica Stefanescu, Negrila, Ticleanu, Geolgau, Tilihoi, Cartu, Balaci, Soava, Woobey, Florin Costea, Mihai Costea, legenda continua… Entuziasmant! Superb! Minunat! Campioana marii iubiri renaste din propria-i cenusa! Un oltean capos, cu nume ce starneste mai mult amuzamentul decat respectul, s-a ambitionat sa nu isi mai bata joc de bani si de semeni si sa investeasca in dragoste…

L-am injurat pentru gura mare si spurcata, l-am ironizat (adica am facut arogante) pentru ochelarii-i negri ce aduceau pata de culoare pe chelia-i stralucitoare, am facut mishto de interviul dat in propria-i brutarie televiziunii nationale in anul 1990, cand era abia un tanar intreprinzator particular din craiova, imbracat in halat alb si acoperit cu o podoaba capilara incredibila pentru ziua de azi, dar trebuie sa-i apreciem discernamantul pe care il afiseaza zi de zi in ceea ce face pentru renasterea Universitatii Craiova!

Prin ambitia de a creste jucatori, de a nu-i vinde pe 2 lei si mai ales de a nu arunca banii pe geamul „Estrellei Amadura”, Adrian Mititelu este in egala masura autorul ultimelor patru victorii (consecutive!) ale Stiintei, alaturi de un antrenor care dovedeste cu fiecare minut pe banca ca isi stie meseria si mai ales alaturi de niste jucatori care isi vad lungul nasului! Si ce victorii! La scor, contra campioanei en-titre si contra liderului campionatului la zi!

Felicitari Universitatea Craiova si la mai multe victorii! Te asteptam sa confirmi, acum ca ne-ai reaprins speranta!

 

  1. 09/04/2009 la 09:14

    sa inteleg ca esti oltean?

  2. mtlk
    09/04/2009 la 09:24

    Nuuuuuuu!
    Sunt Stelist! Am crescut cu Dukadam, Iovan, Bumbescu, Belodedici, Radu II, Tudorel Stoica, Majearu, Balan, Boloni, Lacatus si Piturca…
    Insa jucatorii mari ai fotbalului romanesc, macar cei pe care i-am vazut eu jucand, au dat dovada de profesionalism si patriotism si merita respect!
    Si ii pot accepta si iubi deopotriva si pe Tete Moraru, Orac si Augustin pentru acel 3-0 si 3-2 cu Hamburg SV.
    Din pacate greu se mai nasc, iar atunci cand se nasc trebuie ocrotiti ca ouale de bibilica!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu